Rabu, April 30, 2008

AL-FATIHAH & TAKZIAH kepada keluarga HAJI FADZIL SAIDON..

# pada pagi yang mulia ini saya dan sahabat2 yang pernah bekerja selama sebulan praktikal ( kursus underground radio detection ) di MULK ENGGINEERING SDN BHD datang memberi penghormatan terakhir kepada seorang insan yang banyak membantu dan suka mendidik hingga berjaya. Nama beliau HAJI FADZIL SAIDON .

saudara HAJI FADZIL SAIDON adalah abang kepada guru saya menetap di shah alam dan mempunyai syarikat elektrikal dan kejuruteraan . beliau banyak mendidik terutama sahabat-sahabat sekolah saya yang lemah pelajaran sehingga sahabat2 saya kini mampu berdikari dan berkeluarga .

saya dan staff syarikat perniagaan saya mengucapkan takziah kepada ahli keluarga beliau dan saya doakan semoga rohnya dicucuri rahmat dan diletakan bersama orang2 soleh .amin\

# pengalaman kerja di kota bahru ( kelantan ) semasa proposal " projek underground laying cable " sentiasa diingati . terima kasih atas baik budi dan kesungguhan TUAN HAJI FADZIL didalam projek itu.

Tiada ulasan: