Jumaat, Ogos 24, 2007

kuliah TUAN GURU DATO' NIK AZIZ NIK MAT














# ALHAMDULLILLAH MISI SAYA KE KOTA BAHRU TERCAPAI.

dengan lafaz BISMILLAHIRAHMANIRAHIM ...PADA TARIKH 26.8.2007 KUMPULAN PERNIAGAAN KAMI TELAH MEMBUKA CAWANGAN BARU DI KELANTAN DARUL NAIM( WILAYAH TIMUR )ATAS

NAMA SYARIKAT : TOK JANGGUT TRADING & MADU 2 TRADING

# saya jemput kawan-kawan bercuti sambil mendengar kuliah tuan guru , insyaallah tidak rugi masa serta mendapat ilmu pengetahuan TAHAP TINGGI yang mudah difahami serta hujah yang bernas .

ALHAMDULLILLAH hajat dihati nak jumpa tok guru , tapi akibat kepadatan waktu beliau dengan program kerajaan dan parti ...ALLAH TAALA tidak mengizinkan buat masa ini..insyaallah ..pasti akan berjumpa jua..

sekurang-kurangnya gembira dapat berjumpa sahabat dalam perniagaan buku & bahan bacaan SAUDARA ANUAL BAKRI HARON ( SETIAUSAHA POLITIK MENTERI BESAR KELANTAN )..beliau boleh dihubungi di no : 019 959 5966 , jika ada apa-apa urusan dan jemputan kepada TUAN GURU DATO ' NIK AZIZ NIK MAT beliau sedia membantu .

# tak lupa juga semasa baru sampai ke LOBI KETIBAAN KLIA dapat berjumpa dengan seorang hamba ALLAH TAALA yang walaupun buta tetapi dikurniakan ilmu pengetahuan yang banyak , tenang wajahnya serta berjaya dalam bidang pendidikan iaitu PROF DATUK DR ISMAIL MD. SALLEH ( VICE CHANCELLOR , INTERNATIONAL UNIVERSITY COLLEGE OF TECHNOLOGY TWINTECH )....sungguh gembira dapat bersalam dan bertanya khabar pada insan yang teristimewa dan pernah menjadi penasihat ekonomi UNTUK KERAJAAN MALAYSIA .

# pengurus kumpulan KERAMAT - MADU 3 KELANTAN ( WILAYAH TIMUR ) : SAUDARA MUHAMMAD THABARANI ...

Tiada ulasan: