Ahad, Oktober 14, 2007

operasi " SETIAKASIH-RAYA " PERAK DARUL RIDZUAN







menziarahi SAUDARA FIRDAUS ( X-KERAMAT & PENASIHAT UNDANG-UNDANG PERTAMA KUMPULAN KERAMAT-MADU3 ) dan keluarga HAJI MANAN di TELUK INTAN...

# saudara FIRDAUS adalah antara bekas pelajar teori & praktikal yang berkerja dengan kumpulan kami dari tahun 3 semasa menuntut ( UIA ) , beliau antara pekerja yang berani , berdedikasi , amanah serta bertanggungjawab...... semoga ALLAH TAALA memurahkan rezeki keluarganya serta diberikan kesihatan yang baik...( dan kahwin banyak lagi ...hehehehe )
# satu kenangan terindah adalah menguruskan urusan perkahwinan beliau yang penuh warna-warni serta ranjau ( macam cerita hindustan ) tetapi seperti yang dijanjikan ..atas sikap yang diamalkan :
" SALAMUN AALAIKUM BIMARSABARTUM " kesejahteraan bagi anda , lantaran kamu bersabar ..membuahkan hasil ..beliau kini mempunyai 2 orang MADU3 junior dan mempunyai syarikat guaman sendiri di teluk intan.
KUMPULAN KERAMAT-MADU3 akan bekerjasama dengan beliau dalam pembukaan sebuah cawangan syarikat di bumi PERAK DARUL RIDZUAN..insyaallah semoga usaha kami dimurahkan rezeki dan diberkati..
" BERJUANG SEHINGGA MENCAPAI KEJAYAAN ATAU MATI MULIA "

Tiada ulasan: