Khamis, September 20, 2007

bakal PEMBUNUH UPAHAN MADU3 ( consultant in MATHEMATIC ) ....saudara ADIPUTRA








# syukur kepada ALLAH TAALA dipertemukan ngan hambanya bernama SAUDARA ADIPUTRA dari negeri PERAK DARUL RIDZUAN .orang nya masih muda dan kekanak-kanakan tetapi dengan kuasa dan kebijaksanaan ALLAH TAALA telah mengurniakan ilmu pengetahuan tahap tinggi dalam bidang MATEMATIK ( kekadang mengajar di UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA ) kepada insan yang kecil , merendah diri serta menghormati ibubapanya. sepanjang perjumpaan di TANAH SUCI , MEKAH beliau seorang periang , sihatceriacergas , suka tersenyum , suka minum air tenaga ( BISON ) dan agresif .kawan baik beliau di MEKAH anak kepada USTAZ AHMAD AWANG ( BEKAS YANG DIPERTUA P.U.M ).

insyaallah jika di izinkan ALLAH TAALA , KAMI BERBANGGA MENGAMBIL BELIAU SEBAGAI PEMBUNUH UPAHAN ( CONSULTANT ) KAMI . sesiapa yang berminat mengunakan khidmatrunding beliau boleh hubungi no ini : 013 - 4688 978 ( no h/p ibu beliau )

- beliau layak dijadikan ikon , model dan contoh untuk kempen atau penerangan tentang ilmu serta kesihatan . kecerdasan akalnya satu anugerah yang tinggi dan peringatan kepada manusia yang diberi umur dan kesihatan tubuhbadan yang baik .. dibazirkan untuk membuang masa , bersikap malas belajar , lemah semangat dan tidak suka berusaha..

SEMOGA ALLAH TAALA MEMURAHKAN REZEKI KEPADA ADIK SAUDARA ADIPUTRA....INSYAALLAH .AMIN

Tiada ulasan: