Sabtu, Ogos 09, 2008

menyantuni dan menziarahi " BAKAL PENGANTIN BARU " insyaallaah...





- memandangkan Y.M RAJA AZHAR IDRIS baru balik umrah dan bakal memetik bunga ditaman ( insyaallah 15.8.2008 ) bertunang . orang empunya diri tengah berser-seri wajahnya dan kata-katanya indah belaka . senyum selalu , sihat cergas dan ceria . Beliau gi umrah ngan pakcik KHALIL IBRAHIM ( pelukis terbaik watercolor negara malaysia ). Kalau ada call je datang atau handphone nyer dengan gambar orang sana keluar ...bukan main sukanya hati ...TAHNIAH..
( baling ngan batu pun senyum - kata yanto @ pembantu beliau )

# sebelum gi umrah Y.M RAJA AZHAR ada buat show lukisan bertajuk : HARU BIRU , saya dijemput tapi tak hadir sebab disebalik semua lukisan itu ada maksud tersirat dan ada kena mengena dengan sejarah kehidupan dan bekas isteri beliau .

# saya amat terhutang budi dan berterima-kasih dengan bekas isteri beliau PUAN SHAHIMAH @ CHARMAINE WINFRED IDRIS kerana mengajar saya bahasa inggeris dan suka bagi motivasi tentang " survival perniagaan " . Hidup , mati , jodoh dan pertemuan adalah dibawah kekuasaan dan ketentuan ALLAH TAALA ...mungkin ada hikmah dan maksud tersirat disebalik kejadian itu ...semoga puan shahimah berjaya menempuh kehidupan beliau di AUSTRALIA ..
( always be optimistic even in the eye of the storms "

# TAKBIR dan tahniah sekali lagi , KUMPULAN PERNIAGAAN MADU3 mendoakan semoga majlis dan perancangan ( memetik bunga ditaman dan ditanam di bukit antarabangsa ) berjalan lancar serta berjaya ...INSYAALLAH

BULAN SUDAH JATUH KE RIBA ...( hehehehe )

Tiada ulasan: