Jumaat, Ogos 22, 2008

pertanyaan mengenai PERKHIDMATAN PEMBUNGKUSAN...

perkhidmatan pembungkusanWednesday, August 20, 2008 11:52 PM
From: "Wan Su Sopiah bt. Wan Mohamed Razali" Add sender to Contacts To: teholimau@yahoo.com As salaamu ‘alaikum wbt.

Saya ingin tahu sekiranya pihak tuan menyediakan perkhidmatan pembungkusan makanan secara kecil-kecilan.

Saya dan kawan saya memerlukan perkhidmatan tersebut untuk membungkus (secara vacumn sekiranya boleh) sedikit makanan untuk anak-anak kami yang akan ke Syria . Memandangkan makanan mudah lapok dan rosak, kami ingin ianya dibungkus secara yang terbaik agar dapat dimanfaatkan oleh anak-anak dalam jangkamasa sekurang-kuranya sehingga Syawal ini.

Sekiranya pihak tuan tiada perkhidmatan tersebut dan tuan ada maklumat tentang perkhidmatan tersebut di tempat lain, diharapkan agar tuan berkongsi maklumat tersebut dengan kami. Saya telah mencari melalui internet tetapi didapati banyak yang dari kaum Cina dan diragui kesucian peralatannya.

Sekian, terima kasih.

Was-salaam.


# ALLAHHUAKBAR...saya terbaca email ini dan tertarik ngan permintaan saudara ini. insyaallah akan saya bantu . cuma buat masa ni kumpulan syarikat saya hanya mahir dalam pembungkusan barang-barang ( bukan bentuk makanan ). INSYAALLAH.. akan saya minta bantuan sahabat2 dan pembunuh upahan yang mahir dalam food industry.

# moral of the story : betapa hebatnya internet jika digunakan sebaik mungkin , ada saja rezeki tak disangka-sangka...

# jika dikalangan ahli madu3 dan pembunuh upahan yang mahir bab perkhidmatan ini , sila hubungi pelanggan ini di : wansu@lth.gov.my - tabung haji staff agaknya...

Tiada ulasan: