Khamis, April 30, 2009

rickie " PROGRAM MEMBELI SAMBIL MENDERMA " di SAMBUTAN ULANG TAHUN KE 20 , ASRAMA DAMAI KUANG , SELANGOR

















- pihak kumpulan syarikat KERAMAT - MADU3 berbesar hati kerana dipilih untuk membantu menjayakan program ulantahun 20 tahun asrama damai , kuang . kumpulan kami juga mengambil kesempatan bersyukur kepada ALLAH TAALA dikurniakan kemurahan rezeki yang lebih untuk kami salurkan bantuan dari segi kewangan ( insyallah ) , kelengkapan perang ( VIDEOGRAFER , PHOTOGRAFER , PERALATAN AV & MULTIMEDIA ) , tenaga-kerja .

didalam majlis yang mulia ini kami juga mengusahakan sebuah gerai yang menjual air minuman mineral , dimana keuntungannya akan didermakan kepada pondok angkat kumpulan kami MADRASHAH FALAHIAH & AL-FATEH di pasir putih dan perlis . juga sebahagian dari jualan itu akan didermakan kepada ASRAMA DAMAI , KUANG .

semoga usaha jalinan kerjasama syarikat dan kakitangan kumpulan kami serta pengurusan ASRAMA DAMAI diberkati dan berpanjangan , insyaallah .

semoga kecerian terpancar diwajah anak-anak yatim ini.....( bersyukurlah kepada yang mempunyai ibubapa, tunaikan tanggungjawab dan bersikap eh'san terhadap mereka ..jika masih degil tahap gaban dan sombong )datanglah asrama damai , mungkin kamu akan mengerti erti kasih-sayang...amin


sihatcergasceria..& the endavour to achieve more's..